همه چی

علمی، ورزشی، هنری، اطلاع رسانی و...

همه چی

علمی، ورزشی، هنری، اطلاع رسانی و...

حال می کنم همه ی مسئولین کشور آدمای باسوادی هستن

با سلام

نظر به اینکه این اداره به خاطر عدم توجه به هیئت کشتی استعفاء خود را از مسئولین هیئت کشتی استان را دارم انشااله با مدیریت جنابعالی در ورزش استان هیئت کشتی را موفق باشد!!!!  

 




چون شما گفتید اصلاحش کردم

(استانشو سانسور کردم)


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 12:02

نه دیگه!!... مسخره کردن؟؟؟؟؟!!... خب اسم استانش رو شطرنجی می کردی!...

اخ ببخشید یادم رفت
تازه استانش که مهم نیست، مهم اینه که یه مسئول ایرانیه!!!

فاطمه سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 21:01

ممنون که ترتیب اثر دادین!

(غرضم این بود که وقتی اسم استانش باشه دیگه آبروش پیش همه همشهریهاش میره!)

واقعاً احسنت!!
دیگه شدم مشتری پروپاقرص وبلاگتون!
پایدار باشید.

خواهش میکنم
همین که نظر میدین خودش خیلیه

فاطمه سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 21:04

میگم زحمته ها... ... بازم معلومه مال کجاست!...
یکی اون پایین صفحه که آدرس نوشته... یکی هم رو مهری که پایین برگه خورده!...

راس میگیا
عجله داشتم یادم رفت
الان درستش میکنم
خوبه؟؟؟

فاطمه چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 16:21

عالی!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد